Święta w Adgar Conference Group

Zorganizuj swoje spotkanie wigilijne z naszym specjalnym świątecznym menu. Zapraszamy!

SPRAWDŹ

Adgar Conference Group poszerza swoją kadrę!

Wraz z otwarciem naszego nowego Centrum Szkoleniowego pojawiły się przed nami nie tylko duże możliwości, ale również kolejne wyzwania. Aby im wszystkim sprostać i zapewnić naszym klientom najwyższą jakość, powiększyliśmy zespół o nowe osoby.

Do zespołu dołączyli:

Na stanowisku Guest Relation Assistant - Agata Włoszek. Agata jest absolwentką SGGW gdzie ukończyła kierunek turystyka i rekreacja. Przez ostatnie 3 lata, swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w biurze podróży Sun Kiss Travel na stanowisku konsultanta sprzedaży, w dziale parków rozrywki. Do zadań Agaty należeć będzie głównie budowanie pozytywnych relacji z gośćmi naszych wydarzeń oraz wsparcie działu sprzedaży działaniami marketingowymi.

Na stanowisku Conference&Banqueting Coordinator - Maciej Grzywacz. Maciej od ponad 10 lat jest ściśle związany z branżą gastronomiczną i eventową. Swoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywał w hotelach sieciowych, między innymi, w Hotelu Mercure Fryderyk Chopin w Warszawie, oraz w Hotelu Holiday Inn w Józefowie, w którym pełnił funkcję zastępcy kierownika gastronomii. Do obecnych zadań Macieja należeć będzie kontrola nad właściwym przebiegiem konferencji, szkoleń, eventów i bankietów.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ

17/05/2017

Już dziś zarezerwuj nasze sale na godziny!

Serdecznie zapraszamy do rezerwowania naszych sal na godziny. Ofertą objętych jest aż 10 różnej wielkości sal typu Board Room i szkoleniowych.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce cookie.