Niespodzianka!

Jeśli tak jak my uwielbiasz nowinki, koniecznie sprawdź, czym tym razem możesz zaskoczyć gości swojej konferencji.

SPRAWDŹ

Oczyść swój umysł

Ponieważ zależy nam na jakości naszych usług, zadbaliśmy również o czystość powietrza w naszych salach. Dzięki temu uczestnicy Twoich szkoleń będą mogli zyskać jeszcze więcej niż przy standardowej ofercie.

SPRAWDŹ

Kampania "Tu rodzą się pomysły"

Pierwsza tego typu kampania marketingowa w Polsce - 5 000 balonów promowało Centrum Konferencyjne Adgar Plaza

We wrześniu 2010 roku zorganizowaliśmy ciekawą kampanię marketingową Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza pt. „Ideas are born here” (Tu rodzą się pomysły). Celem akcji było rozpowszechnienie w stolicy informacji na temat nowoczesnego i doskonale wyposażonego Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza. Po raz pierwszy w Polsce marketing partyzancki został wykorzystany do promocji tego rodzaju usług. Podczas kilkudniowej kampanii 5 000 balonów z hasłem akcji zostało przyczepionych do losowo wybranych samochodów zaparkowanych w wybranych punktach miasta. Kampania prowadzona była w starannie wybranych punktach Warszawy, przede wszystkim w dzielnicach biznesowych, w pobliżu budynków, w których znajdują się biura polskich i międzynarodowych firm. W sumie akcja objęła swoim zasięgiem 1 na 40 samochodów poruszających się codziennie po ulicach stolicy.

„Zdecydowaliśmy się na zastosowanie techniki marketingu partyzanckiego z wykorzystaniem nieszkodliwych balonów z kilku powodów. Balony budzą pozytywne skojarzenia z dzieciństwem, wolnością i niczym nieskrępowaną wyobraźnią, stanowią więc symbol hasła Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza – „Ideas are born here”. To właśnie w naszym Centrum uczestnicy wydarzeń wykazują się kreatywnością tworząc ciekawe pomysły, a my zapewniamy im do tego idealne warunki. Poza tym liczyliśmy na to, że naszą kampanią chociaż na chwilę wprawimy w dobry humor Warszawiaków, którzy na koniec dnia, po wyjściu z pracy znajdą przy swoim samochodzie balonik, który będą mogli łatwo odczepić i zabrać ze sobą do domu. A dodatkowo mamy nadzieję, że zapamiętają nasze centrum konferencyjne jako idealne miejsce do organizacji szkoleń, konferencji, seminariów i spotkań biznesowych." wyjaśnia Katarzyna Bobowska, Dyrektor Generalny Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza.

Zachęcamy do obejrzenia filmu:

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ

11/10/2019

#BLOG Storytelling w branży konferencyjnej – wymysł czy nowatorskie podejście?

Szukając najlepszej lokalizacji dla naszej konferencji, często skupiamy się na tym, aby wybrane miejsce na event Warszawa dysponowało przestronnymi pomieszczeniami z pięknym widokiem na miasto. Warto jednak zastanowić się, czy to kluczowe aspekty z punktu widzenia uczestników naszego wydarzenia. ...

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce cookie.