Zwiększamy ofertę!

Poszerzamy naszą ofertę o sale szkoleniowe i konferencyjne ze wszystkich lokalizacji Brain Embassy. Łącznie mamy teraz aż 52 sale. W ten sposób łączymy się z marką Brain Embassy tworząc nowy produkt BE Inspired.

SPRAWDŹ

Klienci ocenili nasze zaangażowanie i nie tylko

O tym, jak dane centrum szkoleniowe radzi sobie na rynku, świadczy nie tylko jego obłożenie, ale przede wszystkim to jak jest oceniane przez organizatorów i uczestników szkoleń. W tym celu nieustannie badamy satysfakcję naszych klientów i usprawniamy poszczególne etapy organizacji spotkań. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi wnioskami z raportu za rok 2015.

Porównując ogólną ocenę naszego obiektu z roku 2015 z latami poprzednimi, z satysfakcją możemy stwierdzić, że nasze centrum szkoleniowe ma coraz lepsze wyniki a oceniający nas goście z roku na rok są bardziej zadowoleni z naszych usług, co w skali od 1 do 6 daje nam łącznie ocenę 5,5. Co więcej, badanie przeprowadzone zostało na ponad 500 organizatorach dając nam w pełni wiarygodne źródło wiedzy.

Skupiając się na etapie przygotowania wydarzenia, za który przede wszystkim odpowiedzialny jest dział sprzedaży, dostrzegamy w naszym zespole same błyskawice. Szybkość odpowiedzi na zapytanie oraz profesjonalizm osoby przygotowującej ofertę, przez większość ankietowanych była oceniona ponad przeciętnie, a bywały miesiące, kiedy ocena ta sięgała nawet 5,9.

Na etapie realizacji klienci zwracają szczególną uwagę i tym samym bardzo doceniają pomoc i nastawienie personelu Centrum, co w ocenie rocznej daje nam aż 5,7. Wysoko oceniane są również organizowane przez nas przerwy kawowe zarówno za ich smak, jak i wygląd. Uczestnicy bardzo pozytywnie wypowiadają się również na temat naszych kelnerów dbających o przerwy kawowe oceniając ich zaangażowanie na 5,6.

Bardzo istotną dla nas informacją jest również to, skąd najczęściej organizatorzy się o nas dowiadują. Z racji dłuższej i bardzo prężnej działalności na rynku naszego drugiego obiektu – Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza, dużo osób kontynuuje z nami współpracę również w tej lokalizacji (17%). Powodem do dumy jest także fakt, że bardzo duże grono nowych klientów przychodzi do nas z rekomendacji (10%). Największą jednak grupę stanowią osoby, które dowiedziały się o nas poprzez bezpośredni kontakt z naszym działem sprzedaży (24%).

Serdecznie dziękujemy wszystkim osobom, które wypełniły nasze ankiety. Wierzymy, że dzięki Państwa szczerym opiniom będziemy w stanie zaspokoić potrzebę każdego, nawet najbardziej wymagającego klienta. 

ZOBACZ RÓWNIEŻ

17/10/2019

#BLOG Event od zaplecza, czyli trzy wskazówki od ekspertów o co należy zapytać przed podjęciem współpracy z centrum szkoleniowym

Planowanie konferencji to nie lada wyzwanie, głównie ze względu na ilość zadań spoczywających na organizatorach. Według ekspertów z Adgar Conference Poland kluczem do sukcesu jest zadawanie odpowiednich pytań, dzięki którym współpraca z wybranym centrum konferencyjnym będzie o wiele przyjemniejs ...

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce cookie.