Święta w Adgar Conference Group

Zorganizuj swoje spotkanie wigilijne z naszym specjalnym świątecznym menu. Zapraszamy!

SPRAWDŹ

Rekordowy I kwartał 2013 roku w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza

Pierwsze trzy miesiące 2013 roku przyniosły widoczne ożywienie w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza. Od stycznia do marca w obiekcie odbyło się ponad 140 wydarzeń, w których uczestniczyło niemal 7 000 osób, a przychody wzrosły o 58% w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Wśród imprez organizowanych w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza dominują wewnętrzne konferencje firmowe, licznie odbywają się również kongresy, fora branżowe, jak również szkolenia.

Gdyby liczbę spotkań biznesowych odbywających się w obiektach konferencyjnych traktować jako wskaźnik koniunktury w gospodarce, wyniki Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza za 1Q 2013 roku wskazują, że kryzys mamy za sobą.

Pierwsze trzy miesiące 2013 roku przyniosły widoczne ożywienie w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza. Od stycznia do marca w obiekcie odbyło się ponad 140 wydarzeń, w których uczestniczyło niemal 7 000 osób, a przychody wzrosły o 58% w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Wśród imprez organizowanych w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza dominują wewnętrzne konferencje firmowe, licznie odbywają się również kongresy, fora branżowe, jak również szkolenia.

„Tak udany początek roku to efekt ciężkiej pracy całego naszego zespołu, który uczynił z wysokiej jakości obsługi oraz indywidualnego podejścia do każdego klienta nasz znak firmowy. Bardzo cieszą nas rewelacyjne wyniki za I kwartał tego roku, zwłaszcza, że w wielu branżach mówi się o spowolnieniu gospodarczym. Mamy nadzieję, że po tak dobrym starcie, utrzymamy równie wysoki poziom sprzedaży przez kolejne miesiące” – powiedziała Katarzyna Bobowska, dyrektor generalny Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza.

Centrum Konferencyjne Adgar Plaza zajmuje łączną powierzchnię 800 m2 i obejmuje 8 sal konferencyjnych. Wyróżnia je nowoczesny, ciekawy design i oryginalny wystrój wnętrz, dzięki czemu obiekt jest często wybierany przez organizatorów prestiżowych wydarzeń. Wszystkie pomieszczenia posiadają dostęp do światła dziennego z możliwością całkowitego zaciemnienia. Układ centrum, które w sumie może pomieścić ponad 300 osób, umożliwia dowolną aranżację przestrzeni. Obiekt oferuje najnowocześniejsze wyposażenie audiowizualne oraz zaawansowane usługi multimedialnejak również bezpłatną bezprzewodową sieć internetową WiFi. Ponadto centrum zapewnia kompleksową obsługę cateringową oraz miejsca parkingowe w atrakcyjnej cenie.

Lista dotychczasowych klientów centrum obejmuje między innymi tak renomowane firmy, jak np.: Alcatel-Lucent, BRE Bank, Colgate-Palmolive, DuPont, Huawei, Jeronimo Martins, Kraft Foods, Link4 TU S.A., McDonald's, Nestlé, Nokia, Siemens, Play, Renault, Samsung, Unilever.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

14/09/2018

A u nas niezły Meksyk!

W okresie jesiennym podgrzewamy temperaturę naszym nowym meksykańskim menu. Zapraszamy do organizowania konferencji w naszych wnętrzach. Pakiety już od 139 pln/os. netto.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce cookie.