Łap letnią okazję

W naszym Centrum konferencyjnym Adgar Plaza już dziś startujemy z gorącymi pakietami! Oferta jest ważna tylko do końca czerwca. Zapraszamy!

SPRAWDŹ

Szósta sala gratis

Dodatkowo przygotowaliśmy atrakcyjne pakietycateringowe dla Ciebie i Twoich gości już od 69 zł/os.

SPRAWDŹ

Oczyść swój umysł

Ponieważ zależy nam na jakości naszych usług, zadbaliśmy również o czystość powietrza w naszych salach. Dzięki temu uczestnicy Twoich szkoleń będą mogli zyskać jeszcze więcej niż przy standardowej ofercie.

SPRAWDŹ

Inspiracje

Wyjątkowe obrazy ozdobią foyer Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza na mokotowie.

SPRAWDŹ

Rozwijamy się! Zmiany w zespole Adgar Plaza

Początek 2013 roku był dla Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza wyjątkowo dobry. Przychody naszego obiektu zwiększyły się o 58% w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku. Pokazuje to, że nasz obiekt cieszy się coraz większą popularnością wśród organizatorów różnego rodzaju wydarzeń biznesowych. Dodatkowo sukces sprzedażowy wiąże się z pozytywnymi zmianami, czyli awansem i powiększeniem zespołu.

Monika Kaczmarczyk, dotychczasowa New Business Manager w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza, od 1 kwietnia objęła stanowisko dyrektora sprzedaży. Nowa szefowa sprzedaży dołączyła do zespołu obiektu w 2012 roku i będzie odpowiadała za strategię i całość działań sprzedażowych. Wcześniej pracowała jako kierownik ds. zarządzania przychodami w hotelu Novotel Warszawa Centrum (Orbis S.A.) oraz kierownik sprzedaży i marketingu w Hotelu Mercure Fryderyk Chopin w Warszawie (Accor Polska Sp. z o.o.), z którym była związana przez ponad 10 lat. W przypadku Moniki sprzedaż to nie tylko długoletnie doświadczenie, ale również pasja, która jest widoczna w jej relacjach z klientami każdego dnia. „Sprzedaż to nie tylko udane finalizowanie jednorazowej transakcji, ale przede wszystkim budowanie długotrwałej więzi pomiedzy obiema stronami, opartej na wzajemnej lojalności i zaufaniu.” – powiedziała nowa dyrektor sprzedaży.

Oprócz awansu Moniki Kaczmarczyk powiększył się także zespół Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza, do którego dołączyła Anna Grabowska-Kowalska. Objęła ona stanowisko Event Managera. Dotychczasowe doświadczenia zawodowe zdobywała w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria, gdzie pracowała jako koordynator bankietów i konferencji oraz na podobnym stanowisku w Hotelu Mercure Warszawa Fryderyk Chopin. W Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza będzie odpowiadała za kompleksowe wsparcie klientów przy organizacji imprez.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

17/05/2017

Już dziś zarezerwuj nasze sale na godziny!

Serdecznie zapraszamy do rezerwowania naszych sal na godziny. Ofertą objętych jest aż 10 różnej wielkości sal typu Board Room i szkoleniowych.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce cookie.