Niespodzianka!

Jeśli tak jak my uwielbiasz nowinki, koniecznie sprawdź, czym tym razem możesz zaskoczyć gości swojej konferencji.

SPRAWDŹ

Oczyść swój umysł

Ponieważ zależy nam na jakości naszych usług, zadbaliśmy również o czystość powietrza w naszych salach. Dzięki temu uczestnicy Twoich szkoleń będą mogli zyskać jeszcze więcej niż przy standardowej ofercie.

SPRAWDŹ

Rozwijamy się! Zmiany w zespole Adgar Plaza

Początek 2013 roku był dla Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza wyjątkowo dobry. Przychody naszego obiektu zwiększyły się o 58% w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku. Pokazuje to, że nasz obiekt cieszy się coraz większą popularnością wśród organizatorów różnego rodzaju wydarzeń biznesowych. Dodatkowo sukces sprzedażowy wiąże się z pozytywnymi zmianami, czyli awansem i powiększeniem zespołu.

Monika Kaczmarczyk, dotychczasowa New Business Manager w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza, od 1 kwietnia objęła stanowisko dyrektora sprzedaży. Nowa szefowa sprzedaży dołączyła do zespołu obiektu w 2012 roku i będzie odpowiadała za strategię i całość działań sprzedażowych. Wcześniej pracowała jako kierownik ds. zarządzania przychodami w hotelu Novotel Warszawa Centrum (Orbis S.A.) oraz kierownik sprzedaży i marketingu w Hotelu Mercure Fryderyk Chopin w Warszawie (Accor Polska Sp. z o.o.), z którym była związana przez ponad 10 lat. W przypadku Moniki sprzedaż to nie tylko długoletnie doświadczenie, ale również pasja, która jest widoczna w jej relacjach z klientami każdego dnia. „Sprzedaż to nie tylko udane finalizowanie jednorazowej transakcji, ale przede wszystkim budowanie długotrwałej więzi pomiedzy obiema stronami, opartej na wzajemnej lojalności i zaufaniu.” – powiedziała nowa dyrektor sprzedaży.

Oprócz awansu Moniki Kaczmarczyk powiększył się także zespół Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza, do którego dołączyła Anna Grabowska-Kowalska. Objęła ona stanowisko Event Managera. Dotychczasowe doświadczenia zawodowe zdobywała w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria, gdzie pracowała jako koordynator bankietów i konferencji oraz na podobnym stanowisku w Hotelu Mercure Warszawa Fryderyk Chopin. W Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza będzie odpowiadała za kompleksowe wsparcie klientów przy organizacji imprez.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

16/09/2019

Złap Catchbox! Zaangażuj wszystkich uczestników.

Teraz każdy będzie mógł zabrać głos podczas spotkania. Bez przechodzenia z mikrofonem w dalekie rzędy krzeseł, bez podawania go z rąk do rąk. Dzięki niepozornej, miękkiej kostce możesz rzucić mikrofon, gdziekolwiek chcesz. Nawet do osoby w szóstym rzędzie. Bez ograniczeń.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce cookie.