Szósta sala gratis

Dodatkowo przygotowaliśmy atrakcyjne pakiety cateringowe dla Ciebie i Twoich gości już od 69 zł/os.

SPRAWDŹ

Oferta świąteczna

Zapraszamy do zorganizowania swojego spotkania wielkanocnego w naszych wnętrzach. Przy każdej sali -20% plus dodatkowe rabaty. Chcesz dowiedzieć się więcej?

SPRAWDŹ

Oczyść swój umysł

Ponieważ zależy nam na jakości naszych usług, zadbaliśmy również o czystość powietrza w naszych salach. Dzięki temu uczestnicy Twoich szkoleń będą mogli zyskać jeszcze więcej niż przy standardowej ofercie.

SPRAWDŹ

Rozwijamy się! Zmiany w zespole Adgar Plaza

Początek 2013 roku był dla Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza wyjątkowo dobry. Przychody naszego obiektu zwiększyły się o 58% w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku. Pokazuje to, że nasz obiekt cieszy się coraz większą popularnością wśród organizatorów różnego rodzaju wydarzeń biznesowych. Dodatkowo sukces sprzedażowy wiąże się z pozytywnymi zmianami, czyli awansem i powiększeniem zespołu.

Monika Kaczmarczyk, dotychczasowa New Business Manager w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza, od 1 kwietnia objęła stanowisko dyrektora sprzedaży. Nowa szefowa sprzedaży dołączyła do zespołu obiektu w 2012 roku i będzie odpowiadała za strategię i całość działań sprzedażowych. Wcześniej pracowała jako kierownik ds. zarządzania przychodami w hotelu Novotel Warszawa Centrum (Orbis S.A.) oraz kierownik sprzedaży i marketingu w Hotelu Mercure Fryderyk Chopin w Warszawie (Accor Polska Sp. z o.o.), z którym była związana przez ponad 10 lat. W przypadku Moniki sprzedaż to nie tylko długoletnie doświadczenie, ale również pasja, która jest widoczna w jej relacjach z klientami każdego dnia. „Sprzedaż to nie tylko udane finalizowanie jednorazowej transakcji, ale przede wszystkim budowanie długotrwałej więzi pomiedzy obiema stronami, opartej na wzajemnej lojalności i zaufaniu.” – powiedziała nowa dyrektor sprzedaży.

Oprócz awansu Moniki Kaczmarczyk powiększył się także zespół Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza, do którego dołączyła Anna Grabowska-Kowalska. Objęła ona stanowisko Event Managera. Dotychczasowe doświadczenia zawodowe zdobywała w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria, gdzie pracowała jako koordynator bankietów i konferencji oraz na podobnym stanowisku w Hotelu Mercure Warszawa Fryderyk Chopin. W Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza będzie odpowiadała za kompleksowe wsparcie klientów przy organizacji imprez.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

17/05/2017

Już dziś zarezerwuj nasze sale na godziny!

Serdecznie zapraszamy do rezerwowania naszych sal na godziny. Ofertą objętych jest aż 10 różnej wielkości sal typu Board Room i szkoleniowych.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce cookie.