Zwiększamy ofertę!

Poszerzamy naszą ofertę o sale szkoleniowe i konferencyjne ze wszystkich lokalizacji Brain Embassy. Łącznie mamy teraz aż 52 sale. W ten sposób łączymy się z marką Brain Embassy tworząc nowy produkt BE Inspired.

SPRAWDŹ

Rozwijamy się! Zmiany w zespole Adgar Plaza

Początek 2013 roku był dla Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza wyjątkowo dobry. Przychody naszego obiektu zwiększyły się o 58% w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku. Pokazuje to, że nasz obiekt cieszy się coraz większą popularnością wśród organizatorów różnego rodzaju wydarzeń biznesowych. Dodatkowo sukces sprzedażowy wiąże się z pozytywnymi zmianami, czyli awansem i powiększeniem zespołu.

Monika Kaczmarczyk, dotychczasowa New Business Manager w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza, od 1 kwietnia objęła stanowisko dyrektora sprzedaży. Nowa szefowa sprzedaży dołączyła do zespołu obiektu w 2012 roku i będzie odpowiadała za strategię i całość działań sprzedażowych. Wcześniej pracowała jako kierownik ds. zarządzania przychodami w hotelu Novotel Warszawa Centrum (Orbis S.A.) oraz kierownik sprzedaży i marketingu w Hotelu Mercure Fryderyk Chopin w Warszawie (Accor Polska Sp. z o.o.), z którym była związana przez ponad 10 lat. W przypadku Moniki sprzedaż to nie tylko długoletnie doświadczenie, ale również pasja, która jest widoczna w jej relacjach z klientami każdego dnia. „Sprzedaż to nie tylko udane finalizowanie jednorazowej transakcji, ale przede wszystkim budowanie długotrwałej więzi pomiedzy obiema stronami, opartej na wzajemnej lojalności i zaufaniu.” – powiedziała nowa dyrektor sprzedaży.

Oprócz awansu Moniki Kaczmarczyk powiększył się także zespół Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza, do którego dołączyła Anna Grabowska-Kowalska. Objęła ona stanowisko Event Managera. Dotychczasowe doświadczenia zawodowe zdobywała w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria, gdzie pracowała jako koordynator bankietów i konferencji oraz na podobnym stanowisku w Hotelu Mercure Warszawa Fryderyk Chopin. W Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza będzie odpowiadała za kompleksowe wsparcie klientów przy organizacji imprez.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

17/10/2019

#BLOG Event od zaplecza, czyli trzy wskazówki od ekspertów o co należy zapytać przed podjęciem współpracy z centrum szkoleniowym

Planowanie konferencji to nie lada wyzwanie, głównie ze względu na ilość zadań spoczywających na organizatorach. Według ekspertów z Adgar Conference Poland kluczem do sukcesu jest zadawanie odpowiednich pytań, dzięki którym współpraca z wybranym centrum konferencyjnym będzie o wiele przyjemniejs ...

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce cookie.